בלוג

בלוג (14)

חשיבותה של חברת השמה

אחת מהסיטואציות הכי פחות נעימות שיש בחיים זו הסיטואציה שבה אנחנו צריכים שוב לחפש עבודה. אומנם זה נכון שיש הבדל בין העבודה הראשונה בחיים שאתם מחפשים ובין עבודה שתוכלו לחפש כשכבר היה לכם תפקיד בכיר וכשיש לכם הרבה ניסיון, אך המהות לא משתנה. חיפוש עבודה דורש מאיתנו השקעה של הרבה מאוד זמן פנוי, לא מעט תשומת לב, עריכה מחדש של קורות החיים והרבה אי וודאות. לכן ברור מדוע כל אדם, אפילו הוא מחפש משרה בכירה, מרגיש לא בנוח לאורך הדרך. זה נשמע לכם מוכר ואתם תוהים איך תוכלו להפוך את חווית החיפוש למשהו נעים יותר שאפשר לחיות איתו? אם כך, אין ספק שהדרך הנכונה לעשות זאת היא לפנות אל חברת השמה מקצועית.

 

חברות השמה מגיעות לכל סוגי המשרות

 

יש כמובן אפשרות גם לחפש לבד את משרת החלומות שלכם, אך חשוב לדעת שבכל אותם אתרים שבהם מתפרסמות משרות שנות לא תמיד ניתן לראות את כל סוגי המשרות. כלומר, חברות שונות מעבירות את המשרות השוות באמת רק אל חברות ההשמה השונות וזה אומר שאדם שיחפש בלי שירותי חברת השמה – פשוט לא יידע על קיומן של אותן משרות. לכן, אם אתם רוצים שכל האפשרויות תהיינה חשופות בפניכם, כדאי שתשלחו כמה שיותר מהר את קורות החיים שלכם אל חברת השמה מקצועית ומובילה.

 

מגוון אדיר של אפשרויות תחת קורת גג אחת

 

כאשר אדם מחפש משרה בכירה לבד הוא צריך לעבוד עם כמה מנועי חיפוש במקביל ויתרה מכך, הוא צריך להישאר כל הזמן "עם היד על הדופק". כלומר, הוא לא באמת יודע מתי תתפרסמנה מודעות חדשות וכדי לא לפספס את משרת החלומות שלו, הוא יצטרך לעבוד בחיפוש עבודה. זה נשמע לכם מוכר כי זה קרה גם לכם לתקופה מסוימת? אם כך, כדאי שתדעו שעם חברת השמה הדברים ייראו אחרת. לכן, אם אתם יכולים לפנות עוד היום אל חברת השמה מקצועית ולהפקיד בידיה את המשימה של חיפוש אחר משרת החלומות שלכם, אתם תראו שתגיעו ליותר אפשרויות הרבה יותר מהר.

 

המידע הפנימי שיכול להגיע אליכם

 

הרבה פעמים כשרואים מודעת דרושים ככה סתם באינטרנט אי אפשר באמת להבין במה דברים אמורים ומה דרוש למעסיק. לכן קשה יהיה לכוון את ההתנהלות שלנו בהתאם וכך להגדיל את הסיכויים שלנו להתקבל לעבודה. לעומת זאת, מי שפונה אל חברת השמה יכול הרבה פעמים לקבל טיפים לגבי המשרה המיוחלת, שכן חברות ההשמה יודעות בדיוק מה מחפשים כל הגורמים שנמצאים בחיפוש אחר עובדים. לכן, אם חשוב לכם לחפש עבודה בצורה יעילה ואם אתם רוצים להגדיל את הסיכוי שלכם למצוא עבודה, חברת השמה היא הכתובת הנכונה עבורכם. זה לא במקרה שהרבה אנשים שמחפשים משרות בכירים פונים, בראש ובראשונה, אל חברת השמה, אז למה שהפעם לא תנסו את זה גם אתם?

 

 

 

קידום במקום העבודה כדי שלא תתקעו מאחור!

רבים מאיתנו עובדים באותו מקום עבודה מזה שנים ויש לכך סיבות טובות. ראשית, ככל שעוברות השנים אנחנו תופסים מעמד נחשק בחברה ושנית, אנחנו מתרגלים לאנשים, לסגנון העבודה ולכל הפרטים האחרים. עם זאת, לא הגיע הזמן שגם אתם תתקדמו ותמצאו לכם משרה בכירה חדשה? זה שאתם עובדים באותו מקום מזה שנים לא אומר שאתם לא זקוקים לשינוי. לפעמים שינויים יכולים להיות חיוניים ביותר לפעמים חשוב לשקול קידום במקום העבודה. תוכלו לשפר את השכר החודשי אלא גם להחליף, להעשיר ולגוון את מאגר החברים והקולגות, אז למה לא לנסות זאת ברצינות בשלב הזה של חייכם?

 

הכנת קורות החיים, שלב קידום במקום העבודה

 

אחד מהדברים הכי חשובים שצריך לעשות כאשר רוצים לצאת לשוק העבודה, זה לעבור על קורות החיים שכנראה הכנתם לפני הרבה שנים, ולשפר אותם. האם עשיתם בשנים האחרונות קורסים חשובים שיכולים להיות רלוונטיים ושכדאי לשלב אותם בקורות החיים? האם יש מיומנויות שרכשתם בשנים האחרונות ולא מצוינות בקורות החיים שלכם? בנוסף לכך, יש לשים לב גם לשאלה של איך נראים קורות החיים שלכם מבחינה חזותית כי אפילו הפרט הזה יכול להשפיע על הסיכויים למצוא משרה בכירה טובה במהרה.

 

קידום במקום העבודה

היתרונות בחיפוש משרה בעזרת חברת הייטק

 

בשנים האחרונות אנשים שמחפשים משרות לבכירים ובעיקר אנשי הייטק פונים לשיטה של חיפוש עבודה בעזרת חברת השמה. חשוב לדעת שהאופציה של השמה לבכירים ולאנשי הייטק זה מסוג הדברים שיכולים לקצר תהליכים שכן חברות השמה עובדות בצורה מאוד מסודרת. הן לא רק מקבלות קורות חיים רבים של המחפשים וממיינות אותן, אלא גם עושות לרוב ראיונות ראשונים ורק מי שעובר את השלבים הללו ממשיך הלאה.

 

יתרה מכך, השמה לבכירים ולאנשי הייטק כוללת בעיקר מפגש עם משרות שאחרת לא הייתה להם שום אופציה להגיע אליהן כי יש הרבה משרות "נסתרות" שמגיעות רק לחברות ההשמה לכן חיפוש קידום במקום העבודה לא תמיד יהיה זמין לכם. לכן, אם המטרה היא להגדיל את הסיכויים שלכם למצוא את המשרות הכי מעניינות שיש, אין ספק שחברת השמה היא כתובת טובה לכך.

 

חדשנות טכנולוגית בחברות ההשמה

 

כנראה שהפעם האחרונה שבה חיפשתם עבודה הייתה לפני שנים רבות לכן אתם לא לגמרי מעודכנים בכל החידושים הטכנולוגיים שכל חברת השמה רצינית הכניסה למערכת שלה בשנים האחרונות. היום במפגש עם חברות השמה אתם תראו שהן עובדות עם תוכנות מתקדמות שיכולות לסייע למועמדים לא רק להכין את קורות החיים הטובים ביותר אלא גם לעקוב אחרי כל המשרות הכי מעניינות שיש בשוק. לכן בעת קידום במקום העבודה חשוב להיות מעודכנים בתוכנות החדשות. ישנם מוצרי תקשורת ושיתוף עסקי שבאים לידי ביטוי בעבודתן של חברות ההשמה, כמו eBeam, וזה אומר שתקבלו שירות מעל ומעבר בדרך למשרת החלומות שלכם. אם אתם מחפשים חברת השמה מקצועית, יעילה וכזו שתקצר עבורכם תהליכים אתם מוזמנים לפנות עוד היום אל PEOPLECOM SOLUTIOS כי מדובר על חברה וותיקה, מקצועית וכזאת שמובילה לתוצאות הרצויות.

 

 

 

 

רבים מאיתנו היו רוצים להשתלב בלא מעט מקומות עבודה בתחומי ההייטק השונים, בין אם זה בעבודה של מתכנתים ובין אם זה בכל סוג אחר של עבודה. עם זאת, לא תמיד מדובר על משימה פשוטה כי ממש כפי שאתם הייתם רוצים לאייש משרות כאלה, אתם גם יכולים להיות בטוחים שאחרים היו רוצים בהן. לכן עולה השאלה כיצד ניתן למצוא את המשרות הנחשקות ביותר שכן רבים הם האנשים שהיו רוצים להתקבל לעבודות כאלה. זה נשמע לכם מוכר וגם אתם תוהים מה תוכלו לעשות בנידון? אם כך, אנחנו מציעים לכם לשלוח את קורות החיים שלכם כמה שיותר מהר אל חברת השמה להייטק.

כיצד עובדות חברות השמה להייטק?

ראשית, אם כבר מזמן לא יצא לכם לשלוח את קורות החיים שלכם לחברת השמה כזו או אחרת, כדאי שתדעו שבמקרה של חברות השמה להייטק המקצועיות גדולה. כלומר, הימים שבהם הייתה חברת השמה אחת שיכלה לשלוח אתכם לראיונות עבודה בכל תחום כבר רחוקים שכן היום לכל חברת השמה יש את המומחיות שלה. משמעות הדברים היא שאתם צריכים לשלוח את קורות החיים שלכם, לציין באיזה משרות אתם מעוניינים וחברות ההשמה כבר תחזורנה אליכם כשיהיו משרות מתאימות.

היתרונות של חברות ההשמה להייטק

תוהים מדוע עדיף לכם להשתמש בחברות השמה להייטק ולא באמת לחפש את משרת החלומות שלכם בכוחות עצמכם? אם כך, כדאי שתדעו שזה הרבה יותר פשוט ממה שנדמה לכם. למעשה חברות השמה מקבלות הרבה גישה למשרות הכי מעניינות שיש ועושות עבור חברות ההייטק את הסינון הראשוני. כלומר, רק אם חברת ההשמה תתרשם מקורות החיים שלכם ותמצא אותם מתאימים, תעברו את הסינון הראשוני ואולי תוזמנו בעתיד לראיון עבודה בחברה הרצויה. ישנן לא מעט מודעות דרושים שלא תוכלו בכלל להגיע אליהן בלי חברות השמה מקצועיות ולכן כדאי כל כך להשתמש בשירות הזה.

מסייעים לכם למצוא עבודה

לא אחת קורה שאדם שולח קורות חיים לחברת השמה ומדגיש שהוא היה רוצה להשתלב בעבודה כזו או אחרת. עם זאת, המומחים של חברות ההשמה, אשר נחשפים לעוד אפשרויות שלפעמים מחפשים העבודה כלל לא מכירים, יכולים להמליץ למחפשי העבודה על משרות שונות ולכוון אותם. לכן לא כדאי לוותר על השירות הזה, מה גם שהרבה פעמים מי שמגיע דרך חברת השמה זוכה ליחס עוד יותר טוב בראיות העבודה. העניין הוא שחברת ההשמה להייטק למעשה עושה לכם את הסינון הראשוני, בין אם זה כולל את המעבר על קורות החיים שלכם, הראיונות הראשונים או כל דבר אחר. לכן, אם כבר עברתם את כל השלבים הללו והוזמנתם אל חברת ההייטק לראיון, יסתכלו עליכם בדרך כלל בעין חיובית. אל תהססו ושלחו עוד היום את קורות החיים שלכם אל חברת השמה להייטק מובילה, מקצועית ועם וותק של שנים, כי למה שלא תגדילו את הסיכויים שלכם למצוא את משרת החלומות שלכם?

 

 

 

רבים מאיתנו למדו את תחום המחשב על רבדיו השונים, צברו בו ניסיון ובשלב מסוים הבינו שבחברה שבה הם עובדים אין להם יותר לאן להתקדם. זה בדרך כלל גם השלב שבו נרצה לעשות שינוי, כי מי מאיתנו היה רוצה לראות את עצמו תקוע כל הזמן באותו מקום? לכן, אם גם אתם מחפשים היום משרות בכירים בהייטק, כדאי שתדעו שיש רק דרך אחת לעשות זאת והיא בעזרת חברות השמה. זה נכון שגם פרוטקציה והיכרות עם בעלי עמדות מפתח בחברות אחרות יכולה לסייע, אך בסופו של דבר הדרך הישרה והנכונה להגיע לאן שתרצו היא בעזרת חברות השמה להייטק.

 

המומחיות של חברת ההשמה

 

חשוב שתדעו שקיימות היום לא מעט חברות השמה שדרכן תוכלו לנסות להגיע למשרות הכי מעניינות ובכירות שיש בתחום ההייטק, אך לא אל כל חברה כזאת כדאי לכם לפנות. העניין הוא שצריך הרבה מאוד ידע, ניסיון, וותק בתחום וגם מוניטין כדי לשמש כחברת השמה טובה. למעשה, אם תפנו אל חברת השמה עם רזומה וניסיון בתחום אתם תראו שהדרך אל משרת החלומות תהיה הרבה יותר קצרה. ראשית, חברות השמה רציניות מקבלות את מודעות הדרושים הכי מעניינות שיש ושנית, חברות ההייטק עצמן סומכות על חברות ההשמה ועל הקריטריונים שלהן בבחירת המועמדים. לכן אין סיבה לוותר על פניה אל חברת השמה מקצועית וטובה, רק שכדאי לבדוק לאיזו חברה אתם פונים ואל מי אתם שולחים את קורות החיים שלכם.

 

כך בוחרים חברת השמה מתאימה

 

כפי שראינו, חברת השמה לשילוב של בכירים בתעשיית ההייטק חייבת להיות מקצועית, וותיקה ובעל רזומה. עם זאת, כל אלה לא מספיקים ולכן כדאי שתבדקו עוד כמה נתונים אודות חברות ההשמה שאליהן תשלחו את קורות החיים שלכם. לדוגמא, ממתי קיימת חברת ההשמה? והאם אנשים אחרים שמאיישים היום עמדות מפתח בחברות הייטק שונות באמת מצאו את המשרות שלהם דרך אותה חברת השמה? האם חברות ההייטק עצמן מכירות את אותן חברות השמה? וכמה מהר מבטיחים לחזור אליכם מחברות ההשמה כדי להזמין אתכם לשלבי הסינון הראשונים? את כל המידע הזה אודות חברות השמה שונות אתם יכולים לברר היום אפילו בלי שיהיה עליכם לצאת מהבית או מהמשרד, אז למה לא להשקיע בכך?

 

השלבים השונים שצריך לעבור בחברות ההשמה

 

עוד נתון שכדאי לדעת, הוא שלמעשה חברות ההשמה מעבירות את המועמדים מספר מבחנים ושלבי סינון. זה אומר שמעבר לכך שהמומחים יקראו את קורות החיים שלכם ויראו האם אתם אכן מתאימים למשרות הבכירות שמחפשים בחברות ההייטק השונות, גם יזמינו אתכם לראיון. לא אחת יהיה גם יום דינאמי שבו תצטרכו להוכיח את יכולות הניהול שלכם במשימות שונות ורק אם תעברו את כל אלה בהצלחה, יעבירו אתכם אל חברת ההייטק עצמה. כפי שאתם רואים, מדובר על לא מעט שלבים שצריך לעבור בדרך לקבלת המשרה הרצויה ולכן כדאי שתשלחו עוד היום את קורות החיים שלכם אל חברת השמה מקצועית בתחום ההייטק.

 

 

 

בעידן האינטרנט, בו הכל חשוף וכמעט כל מידע נגיש לכל משתמש, קיימת חשיבות מרובה לאבטחת מידע רגיש וחשוב, בעיקר בחברות וארגונים. חשיפת מידע רגיש עלולה לפגוע בחברה, בארגון או בעסק אם הוא מגיע לעיניים הלא נכונות. כיום, בשל ריבוי הפרצות ברשת, וריבוי ההאקרים המתוחכמים הפורצים מערכות מידע מאסיביות, חשוב ביותר לבצע אבטחת וגיבוי מידע באופן מתמיד ועקבי, ואף לערוך פיקוח יומיומי על המידע המאובטח והמערכות אבטחת המידע הקיימות בארגון. לכן, כמעט בכל חברה קיימת מחלקת אבטחת מידע, או מועסקת חברה חיצונית העוסקת באבטחת וגיבוי המידע של החברה. משרות אבטחת מידע הן לכן, משרות מבוקשות מאד לא רק בתחום ההייטק, אלא באופן כללי בשוק הפרטי והציבורי, והאנשים שמאיישים אותם בדרך כלל מקבלים תנאים טובים והטבות.

מהו מידע רגיש

עידן המידע בו אנו חיים, מאפשר נגישות כמעט בלתי מוגבלת למקורות מידע. ברוב המקרים, המידע הגלוי הנמצא ברשת מאפשר לנו לקצר תהליכים כמו מציאת רחוב מסוים, חיפוש כתובת או טלפון, חיפוש מקורות אקדמאיים או סקרים. אבל כל משתמש ברשת בדרך כלל גם מחזיק חשבונות ברשתות חברתיות וכמובן דואר אלקטרוני, אשר בדרך כלל מוצפנים באמצעות שם משתמש וסיסמא. כאשר מדובר בפריצה לאנשים פרטיים, זהו מצב חמור ואף פלילי, אבל פריצה לארגונים וחברות בהם קיים מידע רגיש ביותר – עשוי להיות אפילו הרסני ופוגעני.

מהו מידע רגיש? מידע רגיש הוא כל מידע שעלול לסכן אחרים (למשל מידע ביטחוני, או פרטי חשבונות בנק) והוא לרוב גם מוצפן ברמת סיווג גבוהה ביותר. מידע רגיש גם יכול להיות קשור במאגרי מידע של חברה מסוימת אשר חשיפתו עשויה לגרום נזק לחברה ויתרון לחברות מתחרות. לכן כה חשוב לאבטח את המידע ולבצע גיבויי מידע במידה והמידע מושמד.

חשיבות משרת אבטחת מידע

חשוב מאד לדאוג לאבטח את המידע ולעקוב אחר אבטחה זו באופן תמידי. משרות אבטחת מידע חייבות להיות מאוישות על ידי אנשי מקצוע בעלי הידע הנכון והמיומנויות המתאימות לכך. אולם מעבר לידע והניסיון של מומחי אבטחת מידע, אותם אנשים חייבים להיות אנשים אמינים ובעלי יושרה פנימית, שהרי הארגון כולו שם בהם את אמונם. תכונות אלה חשובות ביותר בייחוד לאור מצב שבו אדם שאייש משרת אבטחת מידע בחברה אחת, עובר לעבוד בחברה אחרת. לכן אנשים אלה בדרך כלל חותמים על חוזה מיוחד ואף מקבלים הטבות מיוחדות כדי להישאר בארגון. אנו בחברת פיפלקום דואגים לאתר את המועמדים המתאימים למשרות אבטחת מידע בחברות וארגונים שונים, ולבצע את השמת הייטק טובה ביותר מבחינת התאמת המועמד לחברה המחפשת איוש משרה זו.

 

 

עובדים בכירים בהייטק נדרשים למיומנויות מורכבות הכוללות, מעבר לידע רלוונטי, ניסיון בתחום ומומחיות בתחום אותו הם למדו, גם יכולות נוספות כמו ניהול פרוייקטים, ניהול צוות, ניהול קשרי לקוחות, שליטה במספר תחומים, וכיוצא באלה. על כן, השמת בכירים בהייטק מהווה לא פעם אתגר מעניין עבור חברות השמה והן בוחרות בדרכים מגוונות לאיתור אותם מועמדים למשרות בכירות והשמת בכירים בחברות ההייטק הרלוונטיות.

השמת בכירים עם משרות בהייטק

כל ארגון מתקיים באמצעות היררכיית בעלי תפקידים. בדרך כלל בדרגים הגבוהים נמצאים מנהלים בכירים אשר בדרך כלל גם מחליטים את ההחלטות הגורליות בחברה. על מנת לאייש משרה בכירה בשוק בכלל, ובתחום ההייטק בפרט, נדרשים כלים ספציפיים וייחודיים אותם לא ניתן למצוא אצל כל דורש עבודה. משרות בכירות דורשות ידע וניסיון בתחום בו עוסקת החברה. כך למשל חברה שעוסקת בביוטכנולוגיה תחפש גם למשרות הבכירות שלה אנשים שמגיעים מהתחום ועסקו בו בעבר. כמו כן נדרשות מיומנויות ניהוליות, מנהיגות, יכולת קבלת החלטות, עמידה בלחץ, אסרטיביות ואמביציה. כל אלה מהווים תמהיל אפקטיבי ונכון לבחירת אנשי המקצוע המתאימים במשרות בכירות.

איך מאתרים אנשים מתאימים למשרות בכירות בהייטק?

כדי לאתר את האנשים הייחודים שיכולים להתאים למשרות מסוימות, בעיקר משרות בכירות בהייטק, יש צורך בחיפוש מאסיבי ואקטיבי יותר. בדרך כלל אנשים שמתאימים לאייש משרות בכירות, בדרך כלל כבר נמצאים בתפקידים ניהוליים ובכירים בחברות מתחרות, ואם לא, יש להם מספיק קשרים כדי למצוא משרה אחרת מבלי לשלוח קורות חיים לחברת השמה. לכן חברות השמה שמתבקשות לאתר אנשי מקצוע ייעודיים למשרות בכירות, בדרך כלל משתמשות בציידי ראשים כדי לאתר מועמדים מתאימים. במילים אחרות – אותן חברות השמה פשוט עורכות תחקיר על אופי המשרה הנדרשת ואז חוזרות לתחקיר מצליב אודות אנשים בכירים בהייטק שעשויים להיות מתאימים לחברה. לאחר שהם מאתרים את אותם אנשים הם פונים אליהם, בדרך כלל בהצעה אטרקטיבית ומפתה, ומציעים להם את המשרה המבוקשת. כאמור, אותם בכירים כבר מאיישים תפקידי מפתח בחברות אחרות, ולכן ציידי הראשים מצוידים ביכולת שכנוע ובסל הטבות שאמור להשפיע על המועמד לעזוב את מקום עבודתו הנוכחי כדי להתקדם למשרה טובה, מאתגרת או מתגמלת יותר בחברה אחרת.

 השמת בכירים בהייטק עם Peoplecom

חברת Peoplecom מתמחה באיתור אנשי מקצוע בכירים בהייטק לחברות שונות במשק, וביכולתה להשפיע על אנשים אלה להצטרף לחברה חדשה. אנו מצוידים בקשרים הנכונים וביכולות המתאימות כדי לאפשר לזה לקרות, אפילו שזה לעיתים נשמע בלתי אפשרי.

בישראל קיימות היום משרות הייטק רבות בתוך חברות, ארגונים ומשרדים ממשלתיים. משרות הייטק יכולות להיות בתוך ארגון שאינו בהכרח חברת הייטק, למשל משרת פיתוח תוכנה עבור ארגון ממשלתי או ציבורי. לכן, כאשר מחפשים עבודה בהייטק כדאי למקד את תחום החיפוש ולהבין שישנן משרות בשוק שיכולות להתאים למגוון אנשי הייטק.

מדוע קשה למצוא עבודה בהייטק?

על אף ריבוי המשרות הקיימות בשוק, עדיין אנשי מקצוע רבים מתקשים למצוא עבודה בתחום. מדוע זה קורה? לעיתים בשל החיפוש אחר אנשים ספציפיים, בעיקר לאיוש משרות בכירות, פעמים רבות על ידי ציידי ראשים בהייטק. צייד ראשים בהייטק הוא למעשה עובד חברת השמה המחפש אנשי מקצוע ספציפיים עבור תפקידים מסוימים, גם אם אותם אנשים אינם בהכרח מחפשים עבודה בהייטק.

סיבה נוספת קשורה לעיתים גם בשל ריבוי מספר המועמדים למשרה אחת. ככל שהמשרה אטרקטיבית יותר יהיו מועמדים רבים יותר.

סיבות אחרות קשורות בעיקר לחיפוש לקוי. דורשי עבודה רבים לא תמיד יודעים היכן לחפש ואת מי לשאול, ואם מדובר באנשי מקצוע צעירים וחדשים בתחום, הם גם חסרים את הקשרים הרלוונטיים שיכולים לסייע להם לקדם את התהליך.

היכן לחפש עבודה בהייטק?

על מנת לייעל את תהליך חיפוש עבודה בהייטק כדאי ראשית כל למפות עם עצמכם מה בדיוק אתם מחפשים: מה סוג ההתמחות שלכם, מה האזור הגיאוגרפי הרלוונטי עבורכם, עד כמה אתם זמינים לעבודה בשעות מרובות או האם אתם מוגבלים מבחינת הזמן שלכם. כל אלה יעזרו לכם להתכוונן על המשרה הנכונה. יחד עם זאת, חשוב לזכור שכדי למצוא עבודה יש לעיתים להתפשר ולכן אחרי שתמפו את הצרכים והרצונות שלכם, סמנו גם על מה הייתם מוכנים לוותר או להתפשר במידה ותצטרכו לעשות זאת.

בנוסף חשוב לדעת היכן לחפש עבודה בתחום ההייטק. ישנן לא מעט חברות השמה שמציעות שירותים טובים לדורשי עבודה ואפשר כמובן להיעזר בשירותיו הנאמנים של גוגל, אבל זכרו שדווקא הקשרים האישיים שאתם יוצרים יקלו עליכם את תהליך הקבלה לעבודה.

חיפוש עבודה בהייטק בעזרת פיפלקום

חברת פיפלקום מציעה שירותי השמה לדורשי עבודה ולחברות הייטק. חיפוש עבודה בהייטק עשוי להיות תהליך מייגע וסיזיפי, וניתן גם לעבור אותו יותר בקלות והכי חשוב -ללמוד ממנו. אנו מעניקים ליווי וייעוץ מקצועי לכל מחפש עבודה, מכירים לו את אנשי המפתח הרלוונטיים, מסייעים לו בכתיבת קורות חיים ומלווים אותו כל הדרך עד להשמה.

מחפשים משרות פיתוח?

משרות פיתוח בתחומים ובנושאים שונים הינן מהדרושות והמבוקשות ביותר בתחום ההייטק. כמעט כל חברה זקוקה למפתחי תוכנה, מפתחי Web, מפתחי java, מפתחי אפליקציות ועוד. מאחר ומדובר בתחום חם ומבוקש, קיימים לא מעט אנשים הבוחרים ללמוד תחומים אלה ולהתמחות בהם. קיימות גם לא מעט משרות פיתוח המחפשות את אותם המפתחים, אבל כדי להתאים את היכולות והכישרונות של כל אחד לצרכים ולרצונות של החברה או הארגון, לעיתים יש צורך בסיוע של חברת השמה שיכולה לבצע את ההתאמה על הצד הטוב ביותר, ולייעל את התהליך הן עבור מחפשי העבודה והן עבור מחפשי העובדים.

משרות פיתוח תוכנה

פיתוח תוכנה עוסק בראש ובראשונה במיפוי צרכי לקוחות ותרגום הצרכים הללו לתוכנה ברת שימוש עבור הלקוח. מדובר לרוב בפיתוח של מוצר חדש, המשולב עם מחקר, שיווק והנדסת תוכנה. זהו תהליך שמתחיל במחקרי שוק ואיסוף נתונים מהלקוח, דרך הנדסת תוכנה והקמתה, בדיקות התוכנה, זיהוי בעיות ומתן פתרונות ועד הרצת התוכנה לשימוש ותיקון תקלות ובאגים. משרת פיתוח תוכנה הינה מבוקשת ביותר אבל גם עשויה להיות תובענית ולכן מגיעה עם תנאים טובים.

משרות פיתוח web

מפתחי web או מפתחי רשת הם מהנדסים או מתכנתים שמתמחים בעיקר ביישומים ברשת האינטרנט world wide web  (www). משרות פיתוח web כוללות לא פעם גם פיתוח צד שרת וצד לקוח. משרות פיתוח רשת הינן משרות מבוקשות בכל סוגי החברות: קטנות וגדולות, פרטיות וציבוריות. תפקיד מפתח רשת כולל פיתוח יישומי אינטרנט, תחזוק יישומי אינטרנט ולעיתים אף עיצוב אתרים ועיסוק בארכיטקטורת מידע. משרות פיתוח מהסוג הזה מוצעות גם כמשרות קבועות וגם לפרילנסרים על פי פרוייקטים.

משרות פיתוח java

JAVA הינה שפת תכנות פופלארית מאד המשמשת בעיקר בטכנולוגיות אינטרנט. מתכנתי ומפתחי JAVA משתמשים בשפה זו לבניית אפליקציות. מאחר ומדובר בשפת תכנות חשובה ומרכזית כיום בזירה האינטרנטית, חברות הייטק ומחשבים רבות מחפשות מפתחי JAVA  ומציעות מגוון משרות פיתוח JAVA למומחים בתחום.

מחפשים משרות פיתוח דרך Peoplecom

חברת פיפלקום מציעה לכם, מפתחים ומתכנתים, מגוון משרות פיתוח ממגוון חברות מובילות ומרכזיות הפועלות בשוק. אנו משקיעים מאמץ ומשאבים באיתור העובדים המתאימים למשרה הרלוונטית כך שתהיה שביעות רצון של כל הצדדים למטרת עשייה פורייה ומוצלחת. אם אתם מחפשים משרות פיתוח, או עובדים למשרות פיתוח – אנחנו הכתובת שלכם.

תופעת צייד ראשים

תופעה שהולכת ומתפתחת בשנים האחרונות הינה ציידי ראשים בתחום ההייטק. מה זה בדיוק אומר צייד ראשים בהייטק? מדובר בעובדי חברות השמה אשר מטרתם לאתר עובדי הייטק בעלי הכישורים המתאימים ולהציע להם משרות בחברות הייטק המחפשות בדיוק את הכישורים של אותם מומחים. התהליך מתבצע לעיתים מבלי שהעובדים שולחים קורות חיים ובמקרים מסוימים אפילו אם הם אינם מחפשי עבודה, ואז תפקידו של צייד ראשים בהייטק הוא לא רק לאתר את המועמד אלא גם לשכנע אותו לעבור לחברה אחרת.

חיפוש עובדים

התפקיד 'צייד ראשים בהייטק' התפתח בשל הצורך ההולך וגובר של חברות הייטק באנשים מומחים בתחומים ספציפיים, בעלי ניסיון וכישרונות המתאימים בדיוק למשרה המבוקשת. במקרים רבים חברת ההייטק לא מצליחה לאתר עובדים כאלה מבין קורות החיים המגיעים אליה ולכן נאלצת לפתוח במסע איתור של עובדים כאלה גם אם הם עצמם לא שלחו קורות חיים. המסע הזה משתלם כיוון שמציאת העובד המתאים ביותר תהפוך בסופו של דבר רווחית במיוחד עבור החברה.

חשוב לציין כי ציידי ראשים בהייטק עבדו בתחילה באיתור וגיוס בעיקר עובדים לתפקידים בכירים ועובדים המאיישים תפקידים בעמדות מפתח חשובות בחברה, כגון: מנכ"ל, סמנכ"ל, מנהל תפעול וכיוצא באלה. אולם כיום, לאור הצמיחה וההתפתחות בתחום ההייטק, וההתבססות של צייד ראשים ככלי איתור וגיוס יעיל מאד, אותם ציידי ראשים מרכזים מאמצים לא מעטים גם לאיתור עובדים בדרגים בינוניים יותר המתמחים בתחומים מבוקשים כמו מתכנתי אנדרואיד ואייפון. 

איך להיות ניצוד

בטבע אף אחד לא רוצה להיות לטרף. אלא שלעולם ההייטק כללים משלו. עובדים רבים בתחום ההייטק, בעלי הכשרות שונות, דווקא מעוניינים מאד להיות ניצודים על ידי צייד ראשים בהייטק, כי פעמים רבות זה אומר שידרוג במעמד, בתפקיד ובתנאים של המועמד. ציידי ראשים עורכים תחקיר מקיף ומעמיק אודות עובדי הייטק והם מחפשים את המוכשרים ביותר בשביל המשרה עבורה הם מחפשים עובדים. כדי לאתר את המתאימים ביותר ולשכנע אותם לעבור לחברה אחרת, הם צריכים להיות מצוידים באפשרויות והטבות שתהיינה מספיק אטרקטיביות עבור העובד, בשביל שיעבור חברה. לכן, כאמור, עובדים רבים דווקא היו מעוניינים לשדרג  את המעמד או את המשכורת שלהם על ידי קבלת הצעה מפתה מצייד ראשים בתחום.

על מנת להיות ניצוד, צריך לבלוט בשטח. רשתות חברתיות, בייחוד לינקדין, הינן המקום שבו יחפשו ציידי ראשים את הניצודים שלהם. לכן חשוב לפתוח פרופילים עסקיים, לעדכן אותם באופן תדיר, ולציין נתונים רלוונטיים באופן מדויק בעזרת מילות מפתח נפוצות (מיקום, התמחות, שפות, תפקידים קודמים, מקומות תעסוקה וכד'). חשוב ביותר להגדיר את החשבונות ברשתות החברתיות כמאפשרות פנייה במייל גם למי שאינו חבר שלכם ברשת.

צייד ראשים עם פיפלקום

גם אצלנו בחברת peoplecom מפעילים ציידי ראשים בהייטק על מנת לאתר מועמדים מתאימים למשרות רלוונטיות. אנו מחפשים את עובדים לתפקידים ספציפיים ומציעים תנאים אטרקטיביים למתאימים. למידע על חברות השמה לבכירים וגם השמת עובדים שכירים תוכלו ליצור קשר עם חברת פייפלקום.

תחום ההייטק הינו תחום מבוקש אשר כל הזמן ממשיך לצמוח ולהתפתח. אי לכך, לא מעט אנשים מחפשים משרות בתחום. אולם למרות שקיימות לא מעט חברות הייטק, חשוב לדעת כי השמה להייטק עשויה להיות תהליך לא פשוט שדורש גם הרבה סבלנות. אז איך מצליחים למצוא עבודה בהייטק באופן הנכון והטוב ביותר?

מחפשים עבודה בהייטק

כאמור, קיימות בשוק לא מעט משרות הייטק אבל כנגד כל משרה קיימים גם לא מעט דורשי עבודה. לכן השמה להייטק הפכה להיות תחום בפני עצמו שמטרתו לסייע לאנשים למצוא את המשרה המתאימה להם ביותר בהתאם ליכולות, לכישרונות ולצרכים שלהם מצד אחד וכמובן גם להתאים את האנשים המתאימים לחברות המחפשות עובדים. למעשה חברות השמה להייטק מחברות בין דורשי עבודה למחפשי עבודה בסוג של שידוך שיהיה המתאים ביותר עבור כל הצדדים.

מדוע השמה להייטק טובה יותר דרך חברה ייעודית?

כשמחפשים דירה אפשר לחפש באופן עצמאי או באמצעות מתווך. שתי הדרכים לגיטימיות אבל פעמים רבות תיווך מאפשר מציאת דירה באופן פשוט וקל יותר. כך הדבר גם לגבי חיפוש עבודה, בייחוד בתחום ההייטק הרווי. חיפוש עבודה בהיי טק יכול להיות תהליך לגמרי לא פשוט שכרוך בהרבה תסכול, טרטור ועוגמת נפש. אבל אם עושים זאת נכון ניתן לחסוך את כל זה או לפחות להפחית זאת. מציאת עבודה בתחום ההייטק באמצעות חברה ייעודית המתמחה בהשמת עובדים להייטק חוסכת לכם גם זמן יקר בתהליך החיפוש ומקרבת אתכם אל העבודה שמתאימה לכם ביותר.

למה לחפש עבודה בהיי טק דרך פיפלקום?

חברת פיפלקום היא חברת השמה להייטק המתמחה בהשמת עובדים באופן המקצועי ביותר, כך שההשמה תהיה איכותית. השמה איכותית מבחינתנו היא עובד שמרוצה ממקום העבודה שבו הוא הושם ומעסיק שמרוצה מהעובד שהצליח לגייס. אנו מאמינים כי השקעה במועמדים מצד אחד, וחיזוק הקשרים עם חברות ההייטק מהצד השני, הן המפתח להשמה מוצלחת ופורייה. שיטות העבודה שלנו כוללות ליווי אישי ומקצועי לכל מועמד, ייעוץ בכתיבת קורות חיים ופנייה למעסיקים ושמירה על קשר לאורך כל מסע החיפוש ועד מציאת העבודה. במקביל אנו מקיימים קשר קבוע עם חברות הייטק ולכן מקפידים להתעדכן מול חברות השמה להייטק בכל משרה המתפנה בשוק.

דברי המנכ"ל:

השמה איכותית מתחילה ביכולת להתאים מועמד למשרה באופן המדויק ביותר, ולכן לטכנולוגיות מידע יש חשיבות מכרעת על איכות ויעילות תהליך ההשמה.

Yosi Gold

972-50-6585-212+

שמור על קשר

 This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 03-622-6686
 פארק אפק
x

פיפלקום ולעבודה!

פשוט שלחו לנו קורות חיים
והמערכות המתוחכמות שלנו יסרקו ויתאימו לכם את המשרות המתאימות ביותר, במהירות, ביעילות ובדיסקרטיות.

העלה קובץ קורות חיים
Invalid Input

מכתב מקדים
Invalid Input