טיפים למחפשי עבודה בהייטק

מספר טיפים למחפשי עבודה בהייטק

שוק ההייטק הינו תחום מבוקש בשוק העבודה כיוון שהוא כולל עבודה מאתגרת ומעניינת, משכורות גבוהות ותנאים טובים. אולם בשל הביקוש הרב, לא תמיד קל למצוא משרות ותפקידים בתחום זה. להלן כמה טיפים למציאת עבודה בהייטק, שיסייעו לכם בחיפוש עבודה בתחום זה:

  • נסו למפות את מצב השוק: איזה תחום נחוץ יותר, מהם התפקידים שיכולים יותר להתאים לכישורים שלכם, אילו חברות משמעותיות קיימות בשוק וכד'. כך תוכלו להיערך מראש ולשלוח קורות חיים למקומות רלוונטיים בהם יש לכם יותר סיכוי להתקבל. מומלץ להיעזר לשם כך במומחים בתחום השמת עובדים בהייטק שנשארים מעודכנים כל הזמן ויכולים לכוון אתכם למקומות הנכונים.
  • הישארו רלוונטיים ומעודכנים. המשיכו להיות בקשר עם אנשי מפתח בעלי קשרים בתחום, אשר יוכלו לעזור להם במציאת משרה מתאימה.
  • הקפידו לכתוב קורות חיים שיענו על הצרכים של מאתרי עובדים. כדאי להיעזר במומחים אשר יכולים לסייע לכם לכתוב קורות חיים שיפתחו לכם דלתות.
  • הכינו את עצמכם לפני ראיון עבודה: תרגלו את התשובות שלכם, את מה שחשוב לכם לומר ואת מה שחשוב לכם לשאול, הבליטו את היכולות הרלוונטיות שלכם למשרה, והכי חשוב – היו כנים ואמתיים.
  • הקפידו להגיע לראיון עבודה בהופעה חיצונית אסתטית, מכובדת ומסודרת. שהרי אין שני לרושם ראשוני.
  • הגיעו לראיונות עבודה מצוידים בקורות חיים מודפסים (גם אם שלחתם כבר לפני כן), צילומי תעודות רלוונטיות, המלצות ומספרי טלפון של ממליצים.
  • במהלך ראיון עבודה נסו לבדוק גם על אפשרויות כמו אפיקי קידום, פרוייקטים עתידים וכד'.
  • נהלו את המו"מ אודות התנאים והשכר שלכם בצורה מנומסת ולא תוקפנית. הכינו עם עצמכם מראש אפשרויות ותנאים עליהם אתם מוכנים להתפשר וכאלה עליהם לא תוותרו.
  • בתום ראיון עבודה, מסרו מספר דרכים ליצירת קשר – מייל, טלפון, כתובת וכד'.

ראיונות עבודה בהייטק

כאמור, מציאת עבודה בכלל, והשמה בהייטק בפרט, עשויה להיות מורכבת וארוכה, אבל אם מתכוננים מראש, ממפים, מסננים ומגיעים לראיונות עבודה הרלוונטיים מוכנים, מאורגנים, ובגישה הנכונה, יש סיכוי לא רע שתמצאו את עצמכם בתפקיד טוב בתחום נחשק.  

דברי המנכ"ל:

השמה איכותית מתחילה ביכולת להתאים מועמד למשרה באופן המדויק ביותר, ולכן לטכנולוגיות מידע יש חשיבות מכרעת על איכות ויעילות תהליך ההשמה.

Yosi Gold

972-50-6585-212+

שמור על קשר

 This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 03-622-6686
 פארק אפק
x

פיפלקום ולעבודה!

פשוט שלחו לנו קורות חיים
והמערכות המתוחכמות שלנו יסרקו ויתאימו לכם את המשרות המתאימות ביותר, במהירות, ביעילות ובדיסקרטיות.

העלה קובץ קורות חיים
Invalid Input

מכתב מקדים
Invalid Input